torsdag 8 oktober 2009

10 sanningar om mig

1. Jag älskar mjölk men kan inte dricka det någon annanstans än hemma hos mina föräldrar.
2. Jag blir på dåligt humör när det blåser.
3. Jag kan vara brutalt ärlig och elak. Deal with it.
4. Ja, jag är precis lika cool som jag ser ut att vara.
5. Tycker det är gay att gråta. Fine om andra vill gråta, men jag gillar det inte. Det slutar oftast med att jag sitter och hånskrattar åt mig själv.
6. Jag har en "sjukdom" som gör att mina armbågar, knän, axlar, nyckelben, höfter och handleder hoppar ur led. Mm du läste rätt.
7. Jag blir lika deppig varje gång min läkare säger " din livssituation är tragisk". Jag vet mycket väl att min livssituation inte är den bästa.
8. Jag mår psykiskt dåligt om jag inte får städa. Kan till och med bli ledsen.
9. Jag ar känslig för lukter och har jättelätt för att spy. Igår spydde jag nästan på jobbet bara för att det luktade toast. (Jag älskar toast men det luktade för mycket ost)
10. Jag har aldrig varit så kär som nu. Gay men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar