onsdag 30 september 2009

Kissmannen.

För två dagar sen när jag och den brune var på apoteket hände något mycket märkligt. Just det här apoteket var väldigt trångt och man kunde knappt röra sig utan att välta ner både plåster och glidmedel. I vilket fall så fanns det en disk dit man kunde gå om man ville ha råd eller hjälp med att hitta något. I kön framför mig så stod det en man iklädd blåställ, och han såg sådär manlig ut. Men det visade sig snart att den här mannen kanske inte var så manlig trots allt. Han böjde sig över disken och viskade något till apotekargumman. Efter några sekunder utbrast apotekargumman" dåligt tryck sa du?" Mannen blev helt röd i ansiktet och man kunde riktigt se hur han ville skjunka genom golvet,"mm, dåligt tryck sa jag". Apotekargumman gick och hämtade diverse krämer och piller som hon sedan visade upp för mannen. Utan en tanke på att vara det minsta diskret säger gumman "gäller det vid både urinering och utlösning?" Hela situationen började bli enormt pinsam, halva kön stod nu och vred obekvämt på sig och mannen utan tryck i pumpen blev bara mindre och mindre för varje sekund som gick. Jag som stod precis bakom honom hörde varenda ord.

Efter en lång stund så kom mannen och apotekardjäveln fram till att varken piller, krämer eller sprutor kunde hjälpa honom. Det visade sig nämligen att det inte alls var något fel på trycket i mannens pump, utan det enda han ville var egentligen bara att "kunna spruta hårdare" FOR FUN! Jag säger då dé, vi alla har olika sätt att roa oss på och om den här mannen tycker att det är roligt med en hård kissestråle så får väl han tycka det. Kalla mig alldaglig och tråkig, men jag nöjer mig faktiskt med en normal "hårdhet" på min kissestråle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar